niedziela, 19 września 2010

New Covers

I've received an amazing parcel from Andrey. The package included gorgeous covers, posters, commercials and CD with my favourite B :D Thank you so much Andrey for that great surprise! The rest items I will add soon ;)

* Arena, September 2006 (UK)
* Bravo, October 2007 (Russia)
* Cosmopolitan, February 2008 (Russia)
* Elle Girl, May 2010 (Russia)
* FHM, November 2003 (UK)
* Joy, May 2009 (Russia)
* Joy, January 2008 (Ukraine)
* Spicy, March 2006 (Ukraine)
* Spin, July 2006 (US)
* Vanity Fair, November 2005 (UK)
* Molotok, September 2007 (Ukraine)
* ТВ Парк, November 2009 (Russia)





1 komentarz:

  1. Paczka doszła! Dzięki! Skontaktowałem się już z tą dziewczyną, co pisałem, ale ona mówi, że chętnie to przyjmie, ale na razie musi ogarnąć swoją kolekcje bo jest zajęta. Zresztą mi posegregowanie tego od Ciebie też zajęło kilka dni. Mam poza tym jakiegoś nowego singla i coś tam, ale nie chce mi sie dodawać, ale plakaty od Ciebie są już wrzucone :D Świetna paczka z Rosji, uwielbiam sesję ze Spina!

    OdpowiedzUsuń